
🔒 Az ellenőrzésre kiválasztás támogatása MI-modellekkel
Bevezetés
Az elmúlt évek technológiai fejlődése nyomán a mesterséges intelligencia (a továbbiakban: MI) egyre meghatározóbb szerepet tölt be mind a magán-, mind a közszférában. A vállalatok elsősorban ügyfélszolgálati rendszerek automatizálására, prediktív elemzésekre, személyre szabott ajánlórendszerekre és logisztikai optimalizálásra alkalmazzák az MI-t. Ugyanakkor a közszféra, beleértve az egészségügyet, a közlekedést, az oktatást és a közigazgatást, szintén egyre szélesebb körben építi be ezeket a technológiákat a hatékonyság növelése, az erőforrások jobb elosztása és a polgárokkal való kapcsolattartás korszerűsítése érdekében.
Csak regisztrált előfizetőink olvashatják a cikk további részét! bejelentkezés. Még nem regisztrált előfizetőnk? Csatlakozzon hozzánk!