🔒Ügyfélelégedettség-mérés a NAV-nál
A 2019 óta tartó világjárvány nemcsak az ügyfelek szokásait változtatta meg, hanem a hivatali ügyintézés terén is számos átalakítást, módosítást kényszerített ki. Elsődleges fontosságúvá vált a személyes kontaktusok számának csökkentése, az ügyintézés elektronikus útra terelése, és minden eddiginél nagyobb hangsúlyt kapott a digitális nyitottság kérdése mind a hivatal, mind az ügyfelek részéről. A személyes ügyintézés iránti igény csökkenésével egyidejűleg értelemszerűen nőtt a telefonos és az elektronikus ügyintézésre való hajlandóság.
A 2021-ben lebonyolított felmérés a NAV alapvető szolgáltatásaival kapcsolatos ügyfél-elégedettséget, a jövőbeni fejlesztési irányok iránti igényt, valamint az adótudatossági ismeretek szintjének megismerését célozta.